Thursday, October 27, 2011

Selamat Jalan lah Amirul Hadi Zainal woii !


Memang tak silaplah tekaan aku yang selalu bermain di minda..ternyata betul rupanya tekaan diriku..nampaknya memang tercapailah hasrat kau untuk keluar dari Selangor ni..merajuk ke bro?? dah kena banned dengan fans Selangor terus keluar macam tu je?? Fine ! Aku rasa bagi kau penyokong memang tak berhak untuk bersuara, tapi penyokonglah yang menyebabkan kau sampai ke sini..penyokong berhak bro..jangan kau salah anggap..

Ucapan 'Selamat Tinggal' si lahabau ni dekat laman Facebook dia

Amirul Hadi Zainal, dengan sendiri mengucapkan selamat tinggal kepada Gergasi Merah dalam laman sosialnya sendiri..ada sesetengah yang menyokong, ada yang sesetengah kecewa dengan sikap yang ditunjukkan budak ni..bagi aku 'patah tumbuh ilang berganti'..so aku tidak risau sangat dengan perpindahan si budak ni..tak kisahlah dia nak pindah ke nak bersara ke janji aku tetap setia menyokong dan setia menjadi pemain ke-12 untuk RED GIANTS..

kau pun nak ikut jugak ?? peduli apa aku !
kau memang patut 

Dengar juga khabarnya perancang Selangor berpengaruh Safiq Rahim juga akan turut mengikut jejak langkah si budak ni..Safiq kau pun nak keluar Selangor?? keluarlah..kami disini sentiasa merelakan pemergian anda..yang terbaru dikhabarkan pertahanan kanan Selangor, Razman Roslan juga akan berhijrah tetapi tidak dapat dipastikan pasukan yang ingin beliau sertai..

Rumours Kelantan 2012 menjangkakan :-

1. sudah menandatangani kontrak :-

- Norfarhan Muhammad (T-Team)
- Azizi Mat Rose (T-Team)
- Indra Putra Mahyuddin (T-Team)
- AMIRUL HADI ZAINAL (Selangor)

2. belum menandatangani :-

- Zairo (T-Team)
- Safiq Rahim (Selangor)

**yang penting Asra masih belum menyatakan hasrat untuk berpindah..Idola Aku ! hehehehe..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.