Thursday, October 20, 2011

Amri bakal diturunkan di Kuala Terengganu ?


Terkejut juga aku dengar berita ni. Tapi ini yang abang aku bagitahu yang penyerang berpengaruh Selangor, Amri Yahyah bakal diturunkan pada Sabtu nanti.

Berita ni aku dapat pastikan apabila aku baca akhbar hari ni Harian Metro bahagian  front page Arena. ' Amri bakal penyelamat ' itulah tajuk akhbar hari ni..

“Anda boleh lihat terdapat kekurangan dalam jentera serangan kami dengan ketiadaan Mohd Amri Yahyah yang mengalami kecederaan. Dia (Amri Yahyah) mungkin dapat diturunkan pada Sabtu ini kerana kehadirannya amat penting bagi memberi keyakinan kepada pemain lain, kita akan bermain dengan lebih baik,” katanya.

Sejak dengar berita tentang tu barulah rasa tenang sikit hati ni..harapan yang terbaik buat Selangor..RED GIANTS ! AKU MAHU LIHAT KAU DI FINAL ! TOLONGLAH

Gelanggang Final Piala Malaysia 2011

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.