Sunday, October 23, 2011

Aku sayang Kecik !



Serius aku cakap memang aku sayang dengan si Fitri Shazwan ni atau Kecik..memang aku salute dia lah..walaupun ciri fizikal dia yang bertubuh kecil tapi dia lah salah seorang player dalam Selangor yang betul-betul nak menang game semalam..

Kecik ni setiap game selalu konsisten je prestasi dia main..dia yang main di posisi sayap kiri sentiasa mendapat tempat sebagai first eleven dalam Selangor..dengan cara permainan yang laju dia ni harus dipanggil untuk diserapkan dalam skuad negara..harap-harap musim depan dia masih lagi dikekalkan lagi dalam Selangor..

Ambil kesempatan sikitlah..aku rasa yang patut keluar dari team Selangor :

- Iqbal Suhaimi
- Saiful Amar Sudar
- K. Depan
- Sritharan
- Surendren
- Fadzli Shaari

*kalau diorang keluar jangan ceritalah Selangor conform buat treble..kihkihkih

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.